دانلود فایلهای آموزشی

در این سایت فایلهای آموزشی در دسترس است

دانلود فایلهای آموزشی

در این سایت فایلهای آموزشی در دسترس است

دانلود فایلهای آموزشی

در این سایت فایلهای آموزشی جالب و بسیار جذاب و کاملا کاربردی در دسترس است

بایگانی
نویسندگان

دانلود پروژه طراحی و پیاده سازی سیستم فروشگاه های زنجیره ای

عنوان :پروژه دانشجویی

حجم:254 کیلوبایت



چکیده :


با افزایش حجم داده های فروشگاه های زنجیره ای، سیستم های کاغذی بدلیل سرعت پایین، پاسخگوی نیاز های کابران نمی باشد.نیازهایی از قبیل جستجوی اطلاعات مشتریان، محاسبات خرید و فروش، اطلاع لحظه به لحظه از موجودی انبار، ویرایش اطلاعات مشتری، ویرایش اطلاعات انبار و ... ازجمله نیاز هایی هستند که پاسخگویی به بعضی از آن ها غیر ممکن بوده و پاسخگویی به برخی دیگر بادقت پایین انجام می گیرد.


 در این پروژه قسمتی از نیاز های یک فروشگاه زنجیره ای تبدیل به یک نرم افزار شده است.اطلاعات مورد نیاز پس از جمع آوری، به کمک نمودار ارتباط موجودیت تحلیل و سپس تبدیل به جداول پایگاه داده شده است.این نرم افزار با معماری سه لایه شامل لایه پایگاه داده، لایه واسط و لایه نمایش با نرم افزار های اس کیو ال سرور 2008 آرتو و ویژوال استودیو2012 نوشته شده است.این پروژه نقش مؤثری در تسریع پاسخگویی نیاز کاربران دارد اماتوجه به این نکته ضروریست که این پروژه نقاط ضعف زیادی دارد که تمرکز ما در آینده، برطرف کردن این نقاط ضعف می باشد.

در صورت تمایل به دانلود این پروژه هزینه مربوطه را به شماره کارت زیر واریز کنید همچنین شماره تلفن همراه و ایمیل خود را به شماره تلفن و یا به آدرس ایمیل مربوطه ارسال فرمایید تا فایل زیپ شده را به همراه رمز در اختیار شما قرار دهیم.

تلفن همراه : 09136576048

email:elham.aalamifar@yahoo.com

شماره کارت:6037997144336246

هزینه : 1000000 ریال

این پروژه یکی از موفق ترین پروژه ها می باشد شما با حداقل هزینه می توانید یک پروژه دانشگاهی بسیار عالی ارائه دهید.


 








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی